Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 16:23:53 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10703 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, Papli// Papli tn 3// 
Papli tänav// Tamme tn 9// Tamme tänava lõik 1, Tartu maakond, Kambja vald, 
Tõrvandi alevik, Tamme tn 9, Tartu maakond, Kambja vald, Tõrvandi alevik, 
Papli tn 3// Tamme tn 9 (Veetorustik, Reoveekanalisatsioonitoru, Sademevee 
kanalisatsioonitorustikud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27115229>  (menetlus nr: 
447589), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister